DÖNÜŞÜM ODAKLI GOOGLE ADS REKLAMLARI

AnasayfaDÖNÜŞÜM ODAKLI GOOGLE ADS REKLAMLARI
 

GOOGLE ADS NEDİR?

Google Ads, Dünyanın en çok kullanılan arama motoru olan Google’ın geliştirdiği bir reklam mecrasıdır. Google Ads üzerinden tüm Google ürünlerinde (arama motoru, gmail, maps vb.) reklamınızı yayınlayabilir, üstelik bu reklamları anahtar kelimeler ile ilişkilendirerek doğrudan potansiyel müşterilerinize gösterebilirsiniz. 

Google Ads Hizmetlerimiz ile,

* Reklamınızı Google arama ağında yayınlıyor; reklamınızın ürün ve hizmetleriniz ile ilgilenebilecek kişiler tarafından görülmesini sağlıyoruz.

* Reklam görsellerinizi ve hareketli reklamlarınızı Google Adsense anlaşmalı markalaşmış sitelerde yayınlıyoruz.

* İşletmeniz için hazırlanan tanıtım videolarını Youtube truewiev ve bumber reklam modeli ile hedef kitlenize izletiyoruz.

* Gmail reklamları sayesinde, potansiyel müşterilerle daha kişisel bir biçimde iletişim kurmanızı sağlıyoruz.

* Hızlı ve ölçülebilir sonuçlar sunuyor ve reklamları her bütçeye göre optimize edebiliyoruz.

 

GOOGLE ARAMA AĞI REKLAMLARI

Google Arama ağı reklamları, reklamınızın Google arama motorunda görünmesini sağlar. Ancak bu görünürlük rastgele oluşmaz, doğrudan hedef kitleye yönelik oluşturulur. Örneğin bir restoranınız ve sadece lokal olarak hizmet veriyorsunuz. Google'da "İzmirdeki restoranlar" aramasını yapabilecek bir kişi yemeğini nerede yiyeceğine karar vermeye çalışan, dolayısıyla potansiyel müşteriniz olan kişidir. İşte arama ağı reklamları tam da bu aramayı yapan kişileri karşısına sizin web sitenizi çıkartır. Elbette doğru zamanlama, doğru anahtar kelime seçimi ve kampanya oluşturma profesyonellerce, titizlikle yürütülmesi gerekn bir süreçtir. 

Neden Arama Ağı Reklamı Vermeliyiz?

Gelişen teknoloji sayesinde artık insanlar istediği bilgiye, istediği zamanda ulaşabiliyor. Her an yeni bilgilere ulaşıyor, bir ürün almadan önce internetten araştırıyor, karşılaştığımız bilgileri birbirleri ile karşılatırıyoruz. Müşteri davranışlarını inceleyen uzmanlar mobil araçlardan yapılan ürün araştırmalarının 3'te birinin mağaza ziyareti ile sonuçlandığını söylüyor. İşte arama ağı reklamı, satın alma davranışı üzerinde bu denli etkili bir mecrada sizi rakiplerinizden öne çıkartıyor.

  • Arama ağı reklamları yalnızca yüksek görünürlük sağlamıyor, doğru hedef kitlere, doğru zamanda ulaşmanızı sağlıyor.
  • Arama ağı reklamları ölçülebilir sonuçlar sunuyor, maliyet fayda oranı net bir şekilde hesaplanabiliyor.
  • Google aramalarında ilk sayfada bulunmak markanıza prestij sağlıyor.

 

GOOGLE GÖRÜNTÜLÜ REKLAM AĞI

Google görüntülü reklam ağı, markanıza özel hazırlanan sabit ya da hareketli bannerların sık ziyaret edilen prestijli sitelerde görünmesini sağlar. Bu sitler Google'la bağlı siteler olabileceği gibi bağımsız siteler de olabilir. Görüntülü reklam ağında belirli ilgi alanlarına yönelik web sitelerini hedefleyerek marka adını, o marka ile ilgilenebilecek potansiyel müşterilere duyurmak, yani doğrudan hedef kitleye ulaşmak mümkündür. 

Neden Görüntülü Reklam Ağı?

Görüntülü reklam ağı, Google arama ağı reklamlarından tamamen farklı bir yapıya sahiptir. Bu reklam ağı modeli internet kullanıcılarının neredeyse %90’nına ulaşabilmektedir. Göz alıcı reklam biçimleri ile internet kullanıcılarının dikkatini çekmeyi başarabilirsiniz. Peki, neden görüntülü reklam ağı tercih etmeliyiz?

  • Yeni müşterilere ulaşmanıza olanak sağlar.
  • Reklamlarınızın gösterileceği yerleri seçebilirsiniz.
  • En önemli nokta da görüntülü reklam modeli olduğu için çeşitli şekillerle oluşturulmuş reklamlar ile birçok kişinin dikkatini çekebilirsiniz.
  • Burada reklamlarınızın yayınlanacağı siteden tutun sayfaya kadar seçme olanağı da sunar.
  • Marka bilinirliğini sağlayabilirsiniz.

 

YENİDEN PAZARLAMA (REMARKETİNG)

Yeniden pazarlama, daha önce ürün ve hizmetleriniz ile ilgili sayfaları ziyaret eden, reklamlarınıza tıklayan ya ürünlerinizi satın alan kullanıcılara kendinizi tekrar göstererek marka sadakati yaratmanızı sağlar. Müşterilerinize, onlara göre özelleştirilmiş spesifik reklamar gösterebilme olanağı sunar ve reklamlarınızı gören kişilerin hali hazırda ürün ve hizmetlerinizin potansiyel alıcıları olduğunu bilirsiniz. 

Yeniden pazarlama reklamları bugün en sık tercih edilen reklam modellerinden bir tanesidir. Bunun nedeni elbette verimliliği yüksek bir pazarlama stratejisi olmasıdır. Remarketin modeli ile müşterileriniz ile tekrar buluşmak için sizi de İlhanArt'a bekliyoruz.

 

Analiz & Konumlandırma - Stratejik Planlama - Raporlama - Online İtibar Yönetimi - Web Uygulamaları Yazılımı - Adwords Reklamları - Dijital Mecra Planlaması - Yandex Direct Reklamları - Twitter Reklamları - Facebook Reklamları - Foursquare Reklamları - Linkedin Reklamları - Instagram Reklamları

ABONE OL

Ürün ve hizmetlerimiz hakkında daha detaylı bilgi almak için hemen arayın.

0 232 472 11 74

This site is GDPR compliant.
Top