İzmir reklam ajansı

Açık Hava Reklamları

z9

alt geçit, üst geçit, köprü gibi alanları reklamlarla değerlendirilerek yaya ve sürücülerin dikkatini çekmeyi hedefleyen reklam türüdür. Trafiğin stratejik noktalarına yerleştirilen bu reklamlar, göz hizasında olduğu için ilgi çekicidir. Bu nedenle trafiğin yoğun olduğu ana caddelerdeki köprü korkulukları reklam alanı olarak kullanılır.

Billboardlar ulusal billboard ölçülerine sahip şehrin ana ve ara arterlerinde, araç ve yaya trafiğinin yoğun olduğu noktalarda, geliş ve gidiş güzergah-larında genellikle sıralı olarak konum-landırılmış network grupları halinde kullanılanyaygın<br>reklam mecralarından biridir.

z12
z7

Durak raketler ulusal raket ölçülerine sahip şehrin ana ve ara arterlerinde, araç ve yaya trafiğinin yoğun olduğu noktalarda, geliş ve gidiş güzergahları üzerinde yol kenarı, meydan, yürüyüş yollarında konumlandırılmıştır, homojen dağılmış durak CLP’leri bekleme halindeki kitleye uzun
süreli mesaj iletimi sağlamaktadır.

 

Dıgıcube ile Teknolojiyi, yeniliği, ve yaratıcılığı açık havaya taşıyan markalara yepyeni alanlarda büyüme, bilinirlik ve rekabet avantajı kazandıran reklam ve pazarlama dünyasında dikkat çeken, reklam ünütülerinden birisidir.

 

z21
z22

Araç ve yaya trafiğinin yoğun olduğu noktalarda yüksek binaların duvar ve çatılarında yer alan reklamlarınız daha uzak mesafelerden görülebilir ve daha geniş kitlelere ulaşabilir. Etkili, ilgi çekici ve akılda kalıcı bir reklam kampanyası hedefliyorsanız, avantajlı duvar & çatı reklam çözümlerimiz.

LED ekranlar, canlı renkleri, keskin görüntüleri ve dinamik yapıları ile görsel etki sağlama konusunda oldukça başarılıdır ve açık hava reklamcılığının en dikkat çekici ünitelerinden biridir.

WhatsApp Image 2022-08-04 at 17.41.23
z11

Giantboard, İngilizce “giant” ve “board” kelimelerinin bir araya gelmesiyle oluşan, Türkçe’de “dev” ve “pano” anlamına gelen bir terimdir. Daha derli toplu bir tanımlama yapacak olursak; Giantboard’lar, araç ve yaya trafiğinin yoğun olduğu yerlerde, standart ölçülerdeki üç veya daha fazla reklam panosu büyüklüğünde, daha geniş hedef kitlelere ulaşmayı ve yaratıcı tasarım uygulamalarını sergilemeyi hedefleyen, markaların sıklıkla tercih ettiği açıkhava reklam ürünleridir.

Şehrin önemli caddeleri ve ana arter-lerde sık sık rastlanan kuleboardlar markanın&nbsp; ulaşmak istediği kitlenin dikkatini kısa sürede çeker, Ana yol kenarları ve stratejik noktalarda markaların reklam hedeflerini gerçekleştirmeyi hedefler.

z14
z8

Lightboxlar şehrin genellikle ana arterlerinde, araç ve yaya trafiğinin yoğun olduğu noktalarda, geliş ve gidiş güzergahları üzerinde yol kenarı, kavşak, meydan gibi spesifik noktalarda tekli olarak yola dik bir biçimde konumlandırılmış, tekli ve istenirse çoklu gruplar halinde yaygın olarak kullanılan reklam mecralarından bir tanesidir.

Şehrin önemli caddeleri ve ana arter-lerde sık sık rastlanan kuleboardlar markanın&nbsp; ulaşmak istediği kitlenin dikkatini kısa sürede çeker, Ana yol kenarları ve stratejik noktalarda markaların reklam hedeflerini gerçekleştirmeyi hedefler.

z14
z13

Megalightlar şehrin genellikle ana arterlerinde, araç ve yaya trafiğinin yoğun olduğu noktalarda, geliş ve gidiş güzergahları üzerinde yol kenarı, kavşak, meydan gibi spesifik noktalarda tekli olarak yola dik bir biçimde konumlandırılmış, tekli ve istenirse çoklu gruplar halinde orta yaygınlıkta kullanılan<br>reklam mecralarından bir tanesidir.

Metrobüs raketler ulusal raket ölçülerine sahip <br>E-5 hattı üzerinde, araç trafiğinin yoğun olduğu<br>bir hatta, geliş ve gidiş güzergahı üzerinde ulaşım hattının tam ortasında hafif yola dik bir biçimde konumlandırılmış, tekli ve network grupları<br>halinde kullanılan yaygın reklam<br>mecralarından bir tanesidir

z15
z18

Araç giydirmeler tek katlı tam kaplama (Aracın 3 cam hariç tamamının kaplanması), şerit kaplama (Aracın sadece kaporta kısmının kaplanması), superback kaplama aracın sadece arka kısmının kaplanması gibi farklı çalışmalara sahip, geliş ve gidişgüzergahları üzerinde marka reklamını sürekli hareket halinde algılara yerleştiren, çok dikkat çeken ve yaygın olarak kullanılan bir reklam mecrasıdır

Araç giydirmeler tek katlı şerit kaplama (Aracın sadece kaporta kısmının kaplanması), superback kaplama (aracın sadece arka kısmının kaplanması) gibi farklı çalışmalara sahip şehrin ana ve ara arterleri başta olmak üzere hemen her noktasında, özellikle araç ve yaya trafiğinin yoğun olduğu noktalarda, geliş ve gidiş güzergahları üzerinde marka reklamını sürekli hareket halinde algılara yerleştiren, çok dikkat çeken ve yaygın olarak kullanılan bir reklam mecrasıdır.

 

z19
z20

farklı çalışmalara sahip şehrin ana ve ara arterleri başta olmak üzere hemen her noktasında, özellikle araç ve yaya trafiğinin yoğun olduğu noktalarda, geliş ve gidiş güzergahları üzerinde marka reklamını sürekli hareket halinde algılara yerleştiren, çok dikkat çeken ve yaygın olarak kullanılan full solo kaplama bir reklam mecrasıdır.

Pole banner reklamları günümüzde<br>çok önemli bir yere sahiptir, Reklam marka bilinirliğini ve marka prestijini yükselten bir değerdir.Firmaların, kurumların, iş yerlerinin aynı zamanda sinema filmleri ve dizilerin reklamları elektrik direklerine asılır. Her açıdan çift taraflı olarak asılan reklam ürünlerine<br>Pole banner&nbsp;denir

z6
z17

Tramvay trafiğinin fazlalığı ve geçiş aralık sürelerinin çok kısa olmasından dolayı hareketsiz bir Açıkhava reklam mecrasına göre oldukça avantajlı bir konuma geçerler Bu avantaj neredeyse tramvay reklamlarının şehrin tamamına ulaşmasını kolaylaştırır.