İzmir Reklam Ajansı

İzmir Reklam Ajansı

İzmir Reklam Ajansı

İzmir Reklam Ajansı

İzmir Reklam Ajansı
İzmir Reklam Ajansı

UMURCAN KILIÇKAYA

YAZILIM UZMANI / 15.12.2020 18:14

İlhanart Blog

4 Adımda Dijital Varlığınızı İyileştirin

Pandemi süreci, web sitesine sahip olan işletmelerin çoğunun varlıklarını sürdürmek için hizmetlerini yenileyip iyileştirmelerini sağladı. Bu yazıda, dijital varlığınızın işletmeniz için neden önemli olduğunu, dijital varlığınızı iyileştirmenin yollarını ve tüm pazarlama aksiyonları için önemini kaleme aldık.

1.Yeni Müşteriler Kazanın ve Hedef Kitlenizi Keşfedin

Hiç işinizin tam olarak gelişmediğini ve potansiyel müşterilerinizin sizi henüz keşfetmediğini düşündünüz mü? Bunun nedeni muhtemelen sizi internette yeterince görememeleridir. Hedef kitlenizin sizi daha iyi tanıması için sosyal medya hesapları yeterli değildir; web sitenizin olması, müşteriler ve potansiyel müşteriler için bir güven duygusu oluşturur, onlarla daha iyi iletişim kurmanızı sağlar. Bir web sitesi, tarzınızı ve markanızı ortaya çıkarmak, ödeme hizmetlerini entegre etmek veya yeni müşteriler çekebilecek portföyünüzü, ürünlerinizi ve hizmetlerinizi göstermek gibi işinizi geliştirecek çok fazla olanak sağlar.

İşletmeniz için yeni müşteriler kazanmak önemlidir. Web siteniz, potansiyel müşterilerinizin sizden hizmet ve ürün almadan önce işletmeniz hakkında bilgi sahibi olmasını sağlar. Bir web sitesine sahip olmak, potansiyel müşterilerinizin ürünlerinizi veya hizmetlerinizi denemeye karar vermesine yardımcı olmaktadır. Rakiplerinize kıyasla ne kadar iyiyseniz işinizi geliştirmenize o kadar yardımcı olmaktadırlar.

2.Daha Fazla Görünürlük Elde Edin

Potansiyel müşteriler, ilk etapta sizi internette bulmayı umarlar. Birçok işletme sahibi ilk andan itibaren bir web sitesine ve uygulamaya sahip olmalıdır. Dijital bir yüzyılda, neredeyse herkes internetten en az bir kez ürün satın almıştır. Bu göstergeler göz önüne alındığında, ürün veya hizmetiniz birisi tarafından iyi kabul edildikten sonra web'de aranacak ve internet sitenizin durumu, bu konuda iyi bir sonuç almanızı sağlayacaktır. Yani evet, işletmeniz internette olmadığı için çok şey kaybediyor. Ancak işletmenizin zaten bir web sitesi varsa ve yine de yeterince dijital varlığınız yoksa, hedef kitlenizin hoşuna gidecek ve işletmenizin başından itibaren iyi bir görünürlük kazanacağı reklam modellerini kullanmalısınız.

3.Pazardaki Konumuzu Belirleyin

Günümüzde rekabeti olmayan bir sektör yok. İşletmenizin ait olduğu sektör ne olursa olsun, er ya da geç, işletmenizle aynı türde ürün ve hizmetler sunan rakiplerle karşılaşacaksınız ve neden daha iyi olduğunuzu kanıtlamanız gerekecek. Web siteniz sayesinde; daha kolay, daha hızlı ve daha verimli bir şekilde kendinizi tanıtma imkanı bulacaksınız. Basit incelemeleri bir örnek olarak almak ve bunun genel üzerindeki etkisini analiz etmek, satışlarınızda önemli bir artışa neden olacaktır. Bir web sitesine sahip olmak; rakamlarla, teknolojiyle manipüle etme, pazarlama stratejinizi ve iş modelinizi başlatma veya sıfırlama olanaklarınızı artıracaktır. Başka bir deyişle, bir web sitesi işinize daha fazla esneklik ve dayanaklılık katar. Bu, süreçleri daha iyi yönetmenize ve kontrol etmenize yardımcı olacak, potansiyel müşterilerinize daha fazla güven vermenize yardımcı olacaktır.

4.Görünürlüğünüzü İyileştirin

İşletmeniz zaten bir web sitesine sahipse, ancak bir şeyin eksik olduğunu düşünüyorsanız, bundan daha fazlasını elde etmenin ve web üzerinde işinizi büyütmenin bazı yolları aşağıda sıralanmıştır.

  • SEO önerilerini ve en iyi uygulamaları uygulayın

İşletmenizin, web sitesine yapması gereken ilk yatırımdır. Organik büyüme şu anda işletme sahipleri arasında çok popüler. SEO önerilerini uygulamak, özellikle uzun vadede daha iyi sonuçlar verecektir. Kendi başınıza SEO yapmak zor olabilir, enerjinizi ve zamanınızı tüketir. Web sitenizi ayarlamak ve onu makul bir seviyeye getirmek için uzman bir ekiple çalışmak doğru karar olacaktır. Sürece yeterince dahil olursanız, sonraki adımların ne olduğunu anlayabileceksiniz ve en iyi performansı elde etmek için SEO analistinin önerileri doğrultusunda yönlendirileceksiniz.

  • Farklı pazarlama stratejileri deneyin

Daha görünür olmanın açık bir yolu: Burada, reklam/PR/pazarlama stratejinizi, size nasıl ve nereye gideceğinizi gösteren üç önemli göstergeye uyarlamanız önemlidir.

  • Trendler

Size her zaman piyasanın nereye gittiğini ve hangi yeni yaklaşımları uygulayabileceğinizi gösterir. Trendler aşağıdaki iki göstergeden yani teknoloji ve müşteriler tarafından belirlenir.

1- Teknolojiler 

Her yeni teknoloji bir trend olabilir veya pazarlama yeniliklerine ve stratejilerine yol açabilir.

2- Müşteriler 

Ürünlerinizde veya hizmetlerinizde neyi beğenip neyi beğenmediklerini belirleyen müşterilerdir. Müşteri ağınızı mevcut müşterilere göre genişletebilir veya her zaman yeni teknolojiler ve trendler ile yenilik yapmaya çalışabilir hatta potansiyel müşteriler bulabilirsiniz.

Hedef kitlenize hitap eden, markanıza özel profesyonel çözümler için İzmir Reklam Ajansı "İlhanart Pazarlama Ajansı" olarak tüm sorularınıza cevap vermeye hazırız. Bize iletişim numaralarımızdan ulaşabilirsiniz.

 

Yorumlar