İzmir Reklam Ajansı

İzmir Reklam Ajansı

İzmir Reklam Ajansı

İzmir Reklam Ajansı

İzmir Reklam Ajansı
İzmir Reklam Ajansı

MELİS KARAÇAM

SOSYAL MEDYA UZMANI / 09.12.2020 12:49

İlhanart Blog

İşletmenizin Faydalanacağı En İyi 6 İnstagram Özelliği

İşinizi büyütmek, marka bilinirliğinizi artırmak ve potansiyel müşterileriniz hakkında daha fazla bilgi edinmek için faydalanabileceğiniz 6 İnstagram özelliğini sizler için derledik.

1. İnstagram Alışverişi

Sosyal medya kullanıcıları, kolay erişime gittikçe daha fazla alıştıklarından instagram alışveriş etiketleri, takipçilerinizin ürünlerinizi kolayca satın alabilmelerini sağlamanın kusursuz bir yoludur. Bir ürüne basitçe bir tıklama ile satın alma kolaylığı sunmak, kullanıcıları uygulamadan çıkıp ürünü aramak için zaman harcamaktan kurtardığı için, satın alma şansınlarını artırır. Sorunsuz ve hızlı bir satış için instagram mağazanızı kurun ve ürünlerinizi etiketleyin.

2. İnstagram Hikaye Anketleri

İnsanların hikayelerinizle etkileşime geçmesini sağlamanın en kolay yöntemlerinden biri anketlerdir. “Siyah ya da beyaz, kahve ya da çay, gün doğumu ya da gün batımı” İnsanlar, cevabın biri ya da diğeri olduğu bu tür soruları yanıtlamayı severler. Ürünlerinizle ilgili anketler oluşturarak, bunu hikayelerinizde paylaşın. Bu yalnızca hedef kitlenizle etkileşime girmenize izin vermekle kalmayacak, aynı zamanda size gelecekteki ticari kararlarınızda yardımcı olacak tercihler için bir yol gösterici olacaktır. Bunu ücretsiz bir pazar araştırması gibi düşünebilirsiniz.

3. İnstagram Insights

İçeriğiniz ve hedef kitleniz hakkında öğrenmeniz gerekenlere instagram istatistiklerinden ulaşabilirsiniz. “İstatistikler” sekmesine tıkladığınız zaman erişim, etkileşim ve tüm gönderi beğenilerinizin detayını öğrenebilirsiniz, bu şekilde içeriğinizi takipçileriniz için özelleştirebilirsiniz. Aynı zamanda takipçilerinizin instagram’da en çok hangi günlerde aktif olduklarını da görebilir ve içerik yayınlayacağınız zamanı buna göre ayarlayabilirsiniz. İçeriklerinizin gösterimlerini, ulaştığı hesapları ve profil ziyaretlerini görebilir ve paylaşımlarınız hakkında bir yol haritası çıkarabilirsiniz.

4. İnstagram Live

Canlı yayın özelliği sayesinde takipçilerinizle gerçek zamanlı bir ilişki kurabilirsiniz. Potansiyel müşterilerinizi markanız, ürünleriniz ve hizmetleriniz hakkında soru sormaya davet edebilir ya da ürünleriniz ile ilgili bilgiler verebilirsiniz. İnstagram Live, takipçilerinizle markanız arasında duygusal bir bağ yaratacaktır.

5. IGTV

İnstagram IGTV özelliği sayesinde daha geniş bir kitleye verimli bir biçimde ulaşmanızı sağlıyor. Zamandan tasarruf etmek için IGTV videonuzu yüklerken “Gelişmiş Ayarlar” ı tıklayın ve “Otomatik Oluşturulan Altyazıları” açabilirsiniz. % 100 doğru hedef kitleye ulaşmak için alt yazı metinlerinizi kendiniz oluşturmalısınız.

6. İnstagram Filtreleri ve GIF’ler

Markalı Instagram filtreleri ve GIF’ler, markanızı tanıtmanın en iyi yollarından biridir. Kendi filtrenizi ya da GIF’lerinizi oluşturun. Takipçilerinizin onları denemeye ve profillerinde paylaşmaya teşvik edin. Filtrenizi ya da GIF’inizi paylaşan takipçiler arasından yarışma bile düzenleyebilirsiniz, bu da erişim ve marka bilinirliğini artıracaktır.

Hedef kitlenize hitap eden, markanıza özel profesyonel çözümler için İzmir Reklam Ajansı "İlhanart Pazarlama Ajansı" olarak tüm sorularınıza cevap vermeye hazırız. Bize iletişim numaralarımızdan ulaşabilirsiniz.

Yorumlar