İzmir Reklam Ajansı

İzmir Reklam Ajansı

İzmir Reklam Ajansı

İzmir Reklam Ajansı

İzmir Reklam Ajansı
İzmir Reklam Ajansı

MELİS KARAÇAM

SOSYAL MEDYA UZMANI / 11.12.2020 09:39

İlhanart Blog

5 Adımda B2B Pazarlama ve Linkedin Stratejisi

Linkedin, iş yerleri, uzman sosyal aktiviteler ve B2B pazarlama söz konusu olduğunda en önemli platform olarak nitelendirilir. Doğru kitleye ulaşıldığında ve doğru kullanıldığında işletmenizin dijital varlığını zenginleştirmeye yardımcı olan özellikler sunmaktadır.

Bu yazıda, Linkedin pazarlamasının faydalarını en üst seviyeye çıkarmanıza yardım edecek bazı önemli ipuçlarından bahsedeceğiz.

1.Profilinizi doğru bilgilerle zenginleştirin

  • Profil bilgilerini doldururken dikkate alınması gereken birkaç ipucu:
  • Şirketinize ya da işletme profilinize uygun, doğru ifadeleri seçin.
  • En uygun anahtar kelimeleri seçerek, yaptığınız işi en iyi açıklayan yazıyı yazın.
  • Tüm alanları doğru bilgilerle doldurduğunuzdan emin olun.
  • Uygun bir profil fotoğrafı seçin.
  • Doğrudan işinizle ilgili konularla en ilgili toplulukları seçerek ağınızı geliştirin.
  • Özellikler hakkında bilgi edinmeye devam edin ve bunları doğru biçimde kullandığınızdan emin olun.

2.İçeriğinizi videolar, sunum ve yararlı içeriklerle geliştirin

İşletme sayfanızda yayınlayacağınız içeriği dikkatli bir şekilde seçerek, takipçilerin ilgisini çekebilirsiniz. Bu, marka imajınızı güçlendirmeye ve kullanıcının işletmenizle etkileşimini artırmaya yardımcı olur. En iyi içerik şekli, videolar ve sunumlar gibi görsel içeriklerdir. Görsel içerik, takipçinizin hafızası ve marka imajı üstünde uzun süreli bir etkiye sahiptir.

Çalışanlarınızdan sektörle ilgili tecrübelerini paylaşmalarını, enteresan gerçekleri ve alıntıları eklemelerini isteyin. Gönderilen içeriğinin basit, akılda kalıcı ve anlaşılması kolay olması gerekmektedir. Videolarda ise olabildiğince kısa, yaratıcı ve tek bir konuya odaklanması gerekmektedir.

3.Linkedin’in reklam gücünü ortaya çıkarın

Birçok işletme, bu platformun reklam tanıtım yolu ile sunabileceklerini hafife alıyor. Linkedin kullanıcıları, arama motorları gibi diğer iyi bilinen reklam tanıtım platformlarına kıyasla çok daha yüksek bir dönüşüm oranına ve satın alma gücüne sahiptir.

Linkedin, işletmenizin doğru kitleyi hedeflemesine ve organik trafiği işletmenizin ana sayfasına dönüştürmesine olanak tanıyan InMail ve banner reklamları gibi birden çok seçenek sunar. 

Reklam kampanyalarını oluştururken, doğru anahtar kelimeleri dikkatli bir şekilde seçmeli ve göz alıcı görsel içerikler eklemelisiniz.

4.Arama yolu ile marka görünürlüğünü artırın

Arama araçları ve filtreler, doğru kullanılırsa platformun içinde gerçek bir gizli mücevherdir; dünyanın sosyal haritasındaki varlığınızı artıracaktır. İşletmenizin benzer ilgi alanlarına ve yakın coğrafi konumlara sahip bireyleri hedeflemesine olanak tanıyan filtreler ve yakındaki özellikler gibi araçları kullanın. Sonuç olarak markanız, doğru iş yerleri ve kişiler için doğru zamanda ortaya çıkacaktır.

5.Analitiğin gücünü kullanarak analiz edin

Linkedin'deki analitik araçlar, kullanıcılardan toplanan  verilere göre neyin doğru yapıldığı ve nelerin iyileştirilmesi gerektiğini anlamanıza ve geliştirmenize yardımcı olur. Toplanan veriler, işletme profilinizin stratejisinin ne olması gerektiğine ve rakiplerinize kıyasla şirket sıralamanızı yükseltmek için hangi kampanyaların uygulanması gerektiğine karar vermenize yardım edecektir.

Bu basit adımlar, Linkedin'den en iyi biçimde yararlanmanıza ve işletme profilinizi rakiplerinizin önüne koymanıza ve sonuçta doğru kitleye ulaşmanıza yardım edecektir.

Hedef kitlenize hitap eden, markanıza özel profesyonel çözümler için İzmir Reklam Ajansı "İlhanart Dijital Pazarlama Ajansı" olarak tüm sorularınıza cevap vermeye hazırız. Bize iletişim numaralarımızdan ulaşabilirsiniz.

Yorumlar