work@ilhanart.com.tr | +90 232 472 11 74
Blog
Tümü
Pazarlama
Inbound ve Outbound Pazarlama
Ceren Mumcu
Sosyal Medya Uzmanı
Sosyal Medya
Youtube’a Nasıl Reklam Verilir?
Melis KARAÇAM
Facebook Reklamlarında Yararlanabileceğiniz 8 İpucu
MELİS KARAÇAM
SOSYAL MEDYA UZMANI
Facebook: Nasıl Reklam Verilir?
BESTE İMAMOĞLU
DİJİTAL PAZARLAMA UZMANI
Her şey, tasarım
20 Makale ve 11 Özel Röportajdan Oluşan
"Her şey Tasarım
Cizio İle Tanış
İzmir Sosyal Medya Yönetimi: Sizin İçin Neler Yapıyoruz?
Yakında Kullanıma Sunulacak 6 WhatsApp Özelliği
CEREN MUMCU
Dijital
Google Çalışanlarından 2021 Dijital Pazarlama Tahminleri
Popüler Web Sitelerinin Geçmişten Günümüze Değişimi
Video Eğitim
Geleneksel Medya Bitiyor Mu ?
Dizi izlerken reklam kuşaklarını TV’de seyretmeyi mi daha çok seviyorsun yoksa diziyi Twitter’daki iletilerden takip etmeyi ya da mobil telefonunda diziyi izlemeyi mi?
Web Sitenizde Olması Gereken 8 CTA Türü
İzmir Otobüs Reklamları, Eshot Reklam Giydirme
2021 Yılında da Devam Edecek Sosyal Medya Trendleri
3 Adımda Hedef Kitlenizle Diyalog Nasıl Oluşturun
Kategoriler
Tasarım
Kitaplar
''Dijital ve mobil geleceği icat etmeye ve anlamaya çalışan herkes için bir başlangıç noktası ve paha biçilmez bir kaynaktır.''
Bu kitap, diijital pazarlamayı öğrenerek bu konuda kariyer yapmak isteyenlere temel bir kaynak oluşturmak hedeflenmiştir.
Philip Kotler bu kitabında, yeni bin yılın pazarlama anlayışını; en yeni teknolojilerle düşünceleri akıcı bir dille anlatıyor.
Bireysel yenilik kapasitesinin artırılması, yenilikçiliğin bir kültüre dönüştürülmesine katkı sağlamak amacıyla yazılmıştır.